VE TATİL BİTTİ !........


Her güzel şey bir gün olur biter… Tatil, tatil diye diye günler haftaları, haftalar ayları kovaladıktan sonra nihayet son hazırlıklarımızı yapıp çıktık yola. Yol boyunca insanın kafasında o kadar çok şey birikiyor ki ve hele de gideceğiniz yer 11-12 saat çekiyorsa; bol bol zamanınız oluyor düşünmek adına… Aslında tüm düşünceleri bir kutunun içine kilitleyip evde bırakmak en güzeli olsa da, herkese nasip olmuyor bunu başarabilmek. Yine de tüm yol boyunca düşündüğüm şey ölüm oldu. Ne tuhaf değil mi !... Şimdi gidip de dönmemek meselesi de var sonuçta ve insan ister istemez düşünmek zorunda hissediyor kendini, ya otobüs bir kaza yaparsa, ya uçurumdan yuvarlanırsak diye… Tabii araya başka düşüncelerde girmiyor değil. Neyse onları es geçebiliriz.




Velhasıl hayalini kurduğum tatilimi ailemle birlikte % 100 memnuniyetle birlikte tamamladık. Benim için oldukça eğlenceli, dinlendirici ve dolu dolu bir hafta oldu desem yalan olmaz. Ve ilk kez gittiğim Bodrum Gümbet Rexene Resort & SPA Otelini gitmeyen herkese tavsiye ediyorum. Oldukça geniş bir alan üzerine kurulmuş olan tatil köyü, bu sene işletmesini bir başka kişiye devretmiş olduğundan insanın başını ağrıtmayacak birkaç küçük sorun dışında her şey mükemmeldi inanın. Tüm personel güler yüzü, samimi ve içten. Yemekler bir harika. Plajına diyecek yok zaten. Doğal ortam içerisinde böylesine güzel bir yerin varlığını nasıl oldu da keşfedemedim anlamış değilim halen. Gidip yaşayın ve görün diyebilirim sadece…
Henüz tatile çıkmamış olanlar var ise bu oteli düşünmelerini de öneririm ve de tavsiye ederim… 
http://www.tatilbudur.com  / Mika Tur güvencesiyle yapmış olduğum tatilimde otel detaylarına bu link üzerinden ulaşabileceğinizi de hatırlatmak isterim ya da http://www.rexeneresort.com otelin kendi web sitesi üzerinden…
Hala tatil planı yapan ve henüz gidecek olan herkese de gönüllerince iyi tatiller diliyorum…

Sevgiyle Kalın…
Mehpare ÖĞÜT






2 Comments:

Fulyanna dedi ki...

Mehpare ablam hoşgeldin..
Tatilinin güzel geçmesine çok sevindim.
Ohh ne güzel dinlendin geldin öpüyorum kocaman :)

ŞAİRANE dedi ki...

Canım hoşbulduk... Dinlendim Fulya'm... Ama iznim hala devam ediyor ta ki 24 Eylül'e kadar. Ne kadar ihtiyacım varmış ancak bitince anladım. Koca senenin yorgunluğunu attım bir hafta içerisinde geriye kalan günlerde de enerji depolamaya devam anlayacağın. Teşekkürler ediyorum canım sevgiler yolluyorum. Kocaman öpüyorum yanaklarından. Sevgiler.....