GELMELİSİN BİR GÜN




Bir akşam üstü aramalısın beni uzaklardan, çok uzaklardan…
Hal hatır sormana gerek yok;  “benim” desen bile yeter.
Konuşmasak da olur sessizce sen orada ben buradayken
Nefes alışverişlerimiz duyulsa yeter
Sen aramalısın bir tek sen…

Bir gün seslenmelisin uzaklardan, çok uzaklardan bana…
Geliyorum diye haber yollamalısın bilmem kimlerden.
Ateşler basmalı, elim yüzüm al al olmalı
Sen geleceksin diye giyinmeliyim en güzel elbisemi
Sen geleceksin diye beklemeliyim tüm sabahları…

Bir gece gelmelisin uzaklardan, çok uzaklardan…
Hasret gidermeliyiz bilmem kaç sabah kaç gece.
Sen bana gelememekten ben seni beklemekten bahsetmeliyiz
Sen gözlerimden öpmeli ben göğsüne koymalıyım başımı
Saatlerce kalmalıyız mum ışığının renginde
Saatlerce sen ve ben birlikte…

Bir gün gelmelisin uzaklardan, çok uzaklardan…
Gelmen gerektiği için değil; sevdiğin, özlediğin için beni.
Bir gün gelmelisin ve bir daha da hiç gitmemecesine;
Bir ömrü bitirebilmek adına birlikte…
Gelmelisin bir gün,
Hiç gitmemecesine...

Mehpare ÖĞÜT 
OCAK 2013

7 Comments:

Adsız dedi ki...

Harika bir şiir,umarım beklediğiniz birgün gelir...bence gelir ....

Celali BOYLU dedi ki...

"Gelmek mi zor gitmek mi zor" demiş ya şair.

Her zamanki gibi muhteşem bir şiir yazmışınız Mehpare Hanım. Gönlünüze sağlık.

ŞAİRANE dedi ki...

Sayın Adsız (isim bırakmadığınız için bu şekilde hitap ediyorum,,, beklenenlerin gelmesi elbette ki tek isteğimiz. Ama gelecekse de gitmemecesine gelsin ki bir daha beklemek zorunda kalmayalım öyle değil mi !... Teşekkürler ediyorum...

Sayın Celali bey,,, Beğenmenize çok sevindim. Asıl sizin gönlünüze sağlık, değer verip okuduğunuz için... Saygılarımla,,,esen kalınız...

Celali BOYLU dedi ki...

Sayın Mehpare hanım,blogunuz artık sizin olmaktan çıktı.Yazılar ve şiirler yazılıncaya kadar sahibine aittir,yayımlandıktan sonra kimin duygularına tercüman oluyorsa ona aittir...Sevgimle kalınız.

Celali BOYLU dedi ki...

Sayın Mehpare Hanım. Blogunuz artık sizin olmaktan çıktı. Öyküler ve şiirler yazılıncaya kadar sahibine aittir, yazıldıktan sonra ise tercüman olduğu duyguların sahibine aittir.Blogumu çok seviyor ve heryazınızı dikkatle okuyorum.Sevgimle kalınız.

ŞAİRANE dedi ki...

Celali bey, bu değerli sözlerinizle beni çok mutlu ettiniz. Kendi duygularımın paylaşımının yanısıra başkalarının da duygularına tercüman olabiliyorsam ne mutlu ki bana, en çok da bunun adına şiir ve yazılarımda uğraşım vermekteyim. Eğer birilerinin kalbine ulaşabiliyorsam ne mutlu bana. Çok çok teşekkürler ederim yeniden. Saygılar sunuyorum....

Celali BOYLU dedi ki...

Ulaştığınıza emin olabilirsiniz...