"Söz düşünceyi fetheder, ama ona hükmeden yazıdır" Walter Benjamin

GELMELİSİN BİR GÜN




Bir akşam üstü aramalısın beni uzaklardan, çok uzaklardan…
Hal hatır sormana gerek yok;  “benim” desen bile yeter.
Konuşmasak da olur sessizce sen orada ben buradayken
Nefes alışverişlerimiz duyulsa yeter
Sen aramalısın bir tek sen…

Bir gün seslenmelisin uzaklardan, çok uzaklardan bana…
Geliyorum diye haber yollamalısın bilmem kimlerden.
Ateşler basmalı, elim yüzüm al al olmalı
Sen geleceksin diye giyinmeliyim en güzel elbisemi
Sen geleceksin diye beklemeliyim tüm sabahları…

Bir gece gelmelisin uzaklardan, çok uzaklardan…
Hasret gidermeliyiz bilmem kaç sabah kaç gece.
Sen bana gelememekten ben seni beklemekten bahsetmeliyiz
Sen gözlerimden öpmeli ben göğsüne koymalıyım başımı
Saatlerce kalmalıyız mum ışığının renginde
Saatlerce sen ve ben birlikte…

Bir gün gelmelisin uzaklardan, çok uzaklardan…
Gelmen gerektiği için değil; sevdiğin, özlediğin için beni.
Bir gün gelmelisin ve bir daha da hiç gitmemecesine;
Bir ömrü bitirebilmek adına birlikte…
Gelmelisin bir gün,
Hiç gitmemecesine...

Mehpare ÖĞÜT 
OCAK 2013

Yorum Gönder