SEBEB-İ YALNIZLIĞIM




Sebebi yalnızlığımın sebebi sizsiniz !
Evet, evet sizsiniz beyefendi…
Çok uzun zamandır bekliyordum gelişinizi.
Nerelerdeydiniz ?
Sakın bana bahaneler sıralamaya kalkmayın, inanmam…
Gelecek olan çıkar gelirdi ansızın.
Hiç haber vermeden bir demet gülle
Yok, yok gül’e de gerek yoktu,
Bir sabah ya da bir akşam ansızın
Yahut dilediğiniz bir vakitte gelebilirdiniz…
Oysa gelmediniz !
Bense hep bekledim..
Her kapı gıcırtısında, her ses duyuşumda
Gözümün saate iliştiği her anda…
Ama yoktunuz !
Nerelerdeydiniz diye de sormayacağım ikinci defa.
Gelmeyene soru sormak üstüme vazife değildir benim.
Ama keşke gelmeyeceğinizi bir haber verebilseydiniz ;
Beklemezdim bunca zamandır boşu boşuna.
Ki onca mevsim gelip geçti üzerinden…
Bense kaçırdım tüm baharları siz geleceksiniz diye !...
Siz ki ümidimdiniz;
Siz ki tüm baharlardan vazgeçiş sebebimdiniz.
Oysa ki şimdi hiçbir bahar umurumda değil benim…


Mehpare ÖĞÜT






0 Comments: