SIRADAN BİR HAYAT / MUTLU VE DE UMUTLU...




Sıradan bir hayat yaşıyorum belki… Sıradan ama mutlu ve de umutlu. Bazen o umutların yeri değişse de karamsarlıkla, oluyor yani öyle zaman zaman… Yine de ben “ben” olduğum için mutluyum kendi adıma ve sevdiğim ve beni seven bir ailem olmasından dolayı şükran borçluyum Allah’ıma.

Ve tabii ki de dostlarım… Bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar az olsa da sayıları ki bence en iyisi, hepsini de seviyorum. Onlara yüreğimde ki sevgiyi istediğim gibi gösteremesem de  benim için hepside çok kıymetli. Kimiyle her şeyimi paylaştığım, kimiyle çocukluğumu yaşadığım dostlarım…

Bir de  beni sever gibi yapıp da aslında tam tersi davrananlar. Yüzüme gülüp de aslında ardımdan gizli gizli planlar kuranlar. Ya inanın ki sizi de çok seviyorum… Çünkü bana kendimi bulmama fırsat verdiğiniz, herkesi kendim gibi bilip de sonsuz güven duygumu tasarruflu bir şekilde harcamayı öğrettiğiniz için… Var olun çok yaşayın emi… Ne diyeyim sizlere bilmiyorum ki… Sizlerde iyi ki varsınız hayatımda…Ya olmasaydınız ben ne yapardım sonra…

Mehpare ÖĞÜT


2 Comments:

Celali BOYLU dedi ki...

Çok güzeldi, çokkk...:)

ŞAİRANE dedi ki...

Çok teşekkürler ederim, beğenmenize sevindim....