SANA GELECEĞİM BU GECE

Sana geleceğim bu gece,
Bir fincan kahveni içip, iki kelimenin belini kırarız.
Geçmişten, yaşadıklarımızdan, senden benden konuşup,
Gelip geçen yıllara hayıflanırız belki de.
Kim bilir konuşurken iki damla da gözyaşı dökeriz,
Adet yerini bulsun diye…

Sana geleceğim bu gece,
Kapını aralık bırak uyursan girerim içeri sessizce.
Işıkları da yakmam, eskisi gibi loş olsun yine.
Seni öyle uzaktan seyrederim yanına yaklaşmadan sessizce.
Derin derin düşüncelerle bakarken sana gölgem düşerse üstüne,
Sakın telaşa kapılma, bir nefeslik kısa bir an için bile olsa,
Sana geleceğim bekle beni bu gece...

Mehpare ÖĞÜT
MART 2009

1 Comments:

Yaşam Tiyatrosu dedi ki...

Hiç yabancı gelmedi bu şiir bana.Sanki okudum bir yerlerde, belki yaşadım bilmiyorum. Karanlık çökünce günün ardından, hep gitmek istenir ya. Belki uzaktan bile görmek tülün ardında, heyecan verir.konuşulur gece boyu, hatıralar.Sonra düşer yastığa iki damla gözyaşı ve dalınır uykuya.
Çok güzel anlatmışsın tebrikler Mehpareciğim. gönlüne sağlık.