SEN, BEN, BİZ


Özledim mi seni !
Söylemem…
İnanmayacaksın ki nasıl olsa.
Sen merak edip duracaksın sadece bense kendime saklayacağım
Ve hiçbir zaman bilemeyeceksin seni ne kadar özlediğimi…
Belki arada bir elin telefona gidecek
Aramak isteyecek ama cesaret edemeyeceksin
Her defasında yenik düşüp
Sığınacaksın belki de elinde ki kadehe.
Ve ben
Her gittiğin yerde takip edeceğim seni…
Bir bakışta, bir gülüşte…
Ve sen
Hiçbir zaman mutlu olamayacaksın bensizken…

Ve Ben…

Yokluğunda ne mi yaptım!
Hiç !!!
Yalnızlığımla dertleştim
Senden bahsettik
Benim hayallerimden
Senin kaçışından
Benim bekleyişimden
Senin sözlerinden
Benim tükenişimden
Gidişinden ve bir daha da dönmeyişinden…

Ya Sen…

Sen ne yaptın yokluğumda !
Hiç !!!
Üzülmedin bile eminim
Ve hatta adımı bile anmak istemedin
Senin hayallerinde yer yoktu ne de olsa bana
Bu yüzden kaçmak ne de yakıştı sana…
Ve bekleyişlere terk edip beni
Unutup verdiğin sözleri de
Kendi ellerinle çektin ipimi
Gittin ve bir daha da dönmedin geri…

Şimdi …

Ayrı yolların yolcusuyuz seninle
Sanki üzerinden koca bir asır geçmiş gibisine
Ne sen tanırsın görsen ne de ben seni
İki ayrı iklim iki ayrı kavimden gibi…
Savrulduk ikimiz de ayrı ayrı yerlere
Ne aşk, ne mutluluk,
Umurumda değil artık hiçbirisi de…
Yitirdim yaşama dair tüm topladıklarımı
Vazgeçtim sevmekten de
Senden sonrası ölüm bile güzeldir / yaşamaktan öte…

Mehpare ÖĞÜT
2012


0 Comments: