22 Ocak 2013




Gidecek yerim yok, sen yok, aşk yok…
Aşk, çok uzağındayım artık.
Kırılan kalbimin tamiri imkansız
Yer, gök isyandayım…
Sığınacak bir Rabbim var
Sevincimde üzüntümde O’nadır.
Zaman yok, halim yok, buradayım…
Ne var ki kaçacak hiçbir yerim yok…

Sebepsiz üşür mü çiçekler.
Güneş hiç doğar mı beklemeden baharı.
De ki doğdu.
Benim hiç güneşim olmadı.
Ben yağmurları bilirim bir tek.
Yağmurlarla birlikte söylerim şarkımı.
De ki ben yağmurum…
Şimdiden sonra gök gürlese ne fayda…

Umudum yok, umutsuzum…
Oysa ki ne çok hayalim vardı sayamadığım.
Rengarenk çiçekler içinde düşlerine daldığım.
De ki ben hayalinim...
Sanma ki kapıyı açarım.
Zamansız geleni alsam da katsam yanıma ne fayda…

Gidecek yerim yok, sen yok, ben buradayım…
Diyecek sözüm çok da susmaktayım.
Zaman yok, halim yok, buradayım.
Ne var ki kaçacak hiçbir yerim yok…
Ben buradayım…

Mehpare ÖĞÜT



1 yorum:

ŞAİRANE @ 2007-2017. Blogger tarafından desteklenmektedir.

ŞAİRANE . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates