BEN BURADAYIM




Gidecek yerim yok, sen yok, aşk yok…
Aşk, çok uzağındayım artık.
Kırılan kalbimin tamiri imkansız
Yer, gök isyandayım…
Sığınacak bir Rabbim var
Sevincimde üzüntümde O’nadır.
Zaman yok, halim yok, buradayım…
Ne var ki kaçacak hiçbir yerim yok…

Sebepsiz üşür mü çiçekler.
Güneş hiç doğar mı beklemeden baharı.
De ki doğdu.
Benim hiç güneşim olmadı.
Ben yağmurları bilirim bir tek.
Yağmurlarla birlikte söylerim şarkımı.
De ki ben yağmurum…
Şimdiden sonra gök gürlese ne fayda…

Umudum yok, umutsuzum…
Oysa ki ne çok hayalim vardı sayamadığım.
Rengarenk çiçekler içinde düşlerine daldığım.
De ki ben hayalinim...
Sanma ki kapıyı açarım.
Zamansız geleni alsam da katsam yanıma ne fayda…

Gidecek yerim yok, sen yok, ben buradayım…
Diyecek sözüm çok da susmaktayım.
Zaman yok, halim yok, buradayım.
Ne var ki kaçacak hiçbir yerim yok…
Ben buradayım…

Mehpare ÖĞÜT



1 Comments:

Celali BOYLU dedi ki...

Hüzzam şiirinize bir şiirle yorum yapmak geldi içimden...

Yanlış Durak

kendime gitmek için bekliyorum
son duraktayım
saatler geçer, günler aylar...
ve ömrümün yarısı
bekliyorum yıllardır
sabırdayım

gözler geçer önümden
yeşil mavi siyah
yaşlı gülen, gülünce güller açan
hiç biri benden geçmez
kör karanlıktayım

ve sözler sırayla
aşk der biri, bir diğeri sevda
anılarım der, ilk gözağrılarım
kaybolmak geçer hızla hiç duraksamadan
ben el sallarım ardından
kayboluştayım

çocukluğum geçer sonra
zemherilerde saçımı okşayan,
yarım masallar -o hiç tamamlanmayan
bir rüzgâr geçer ardından ve bir ölüm!
yaslardayım

hiç geçmez dediğim, gençliğim geçer
yüreğinde umutlar, elinde özgürlük bayraklarıyla
ve başının üstünde dolaşan âsi bulutlar
dağılır tam ben binerken
yasaklardayım

dönüp dönüp sen geçersin her saat başı
gecelerin yıldızlarınla gündüzüme inat
özlemin deler geçer yokluğunda
bir tek sözüm geçmez yüreğime
sevdandayım

kendime gitmek için bekliyorum hala duraktayım
günlerim aylarım ve ömrüm geçer
bir ben geçmem kendimden
anladım
ben yanlış zamanda ve yanlış duraktayım
LemanJüide