SENİ SEVİYORUM ÇOK UZAKLARDAN




Sana dair bir şeyler yazmak istedim bugünüme özel..

Sana özel..

Belki diyorum mesafelere inat yine de
sevgilisini en çok yanında hisseden/hissedebilen benim!

Böyle sevmeyi öğrenmişim bir kere… yanımda olsan nasıl olurdu ?

Uzakken bile varlığın vazgeçilmezim olmuşken yakınım olsan ölümsüzlüğüm olurdun!
"Aşk" ı bulduğum "Aşk"ı sunduğum(sun)..

Seni Seviyorum Çok Uzaklardan Seni Seviyorum Çok Uzaklardan

Seviyorum seni bir insanin bir insani sevebileceğinden çok.
Bütün sınırları zorluyorum iste seninle!
Sen benim ölümden uzak yasamdan öte sevdiğimsin.

Herkesten çok bildiğim tek gerçeğim..
Gözlerimi her açışımda sen olmasan da yanımda;
bir gün sen’li günlere uyanabilmek için kapıyorum o gözleri bunu unutma
...

Seni Seviyorum Çok Uzaklardan

Ve dediğim gibi eğer ölene kadar biri olacaksa yanımda..
Bu sen ol diye dua ediyorum Allah‘a. c.c
Başkası ol(a)masın..
kimsenin sevgisi yansımaz uzaklardan böylesine bana..

Sevdanın en güzel rengisin ..Benim’se tümüm!
Yarım bırakma hiçbir şeyi ömrümde..
ne renkleri ne beni!..Ben sen oldun mu ben’im..
Sen oldun mu kendim’im..

Tarif edil(e)mesen de kelimelerin en özelini seçip biraz yansıtabilmek istedim seni bembeyazlara..
Öyle güzel duruyorsun ki… her şey sana öyle yakışıyor ki !
İçimde öyle güzelsin ki..seni çok seviyorum en kıymetlim..

Seni Seviyorum Çok Uzaklardan

Nefesin nefesimden uzak olsa da kalbim kalbinde..
Ben dokunmadan seviyorum yüreğimle…

Nasip olursa ellerin ellerime..
tutarsan/bırakma!..
Tek tutunduğumsun sen..
salıverme elini..düşürme bizi….

Seni seviyorum..
Çok Uzaklar’dan…

Alıntı, Yazarı Bilinmiyor…


0 Comments: