BİR ADAM VE BİR KADIN



-Beni bekleyecek misin diye sordu adam…
-Geleceksen beklerim diye yanıtladı kadın.
-Gelmem uzun sürebilir ama.
-Eğer gerçekten geleceksen zamanın önemi yok diye yanıtladı kadın.
-Ya beklerken karşına başka biri çıkarsa,
-Başkası olmayacak, benim için bir tek sen varsın,
-Ya seni benden çok severse…dedi adam.
-Olabilir ama ben seni seviyor olacağım dedi kadın.
-Ya hiç gelemezsem
-Yine de bekleyeceğim seni.
-Ama beklerken çok uzun yıllar geçebilir
-Olsun, ben yine de bekleyeceğim…
-Beni gerçekten bu kadar çok mu seviyorsun ! diye sordu adam.
-Ben seni ömrümü feda edecek ve bir ömür boyu beklemeyi göze alacak kadar seviyorum dedi kadın…
-Adam kadının ellerinden tuttu, başını göğsüne sıkı sıkı bastırdı. Alnına bir buse kondurdu ve gözlerinin içine uzun uzun bakarak…
-Merak etme. “Mutlaka Döneceğim !”


Mehpare ÖĞÜT ŞENGÜL 
 Bir Kadın ve Bir Adam
Aralık


0 Comments: